Idag har vi kallt!

Ja, just nu har vi -35 grader ute. Varken jag, Benny eller Nemo har någon vidare lust att vistas någon längre stund utomhus precis.
Benny har vart hemma idag eftersom de inte kan jobba när det är så kallt, allt fryser.
Så vi startade vår dag kl 09, for till Udal en sväng - Benny sålde motorcykeln till sin bror så till våren måste vi börja kolla om en ny! Va roligt! :)
Och sen efter de for vi till Malå, jag hittade ett nytt koppel till Nemo - ett svart, längre och reflexsytt - kanonbra! :)
Sen har jag även fått mitt paket som jag väntat på, i snart 3 veckor.
Paketet innehöll: en mugg, en magnetkalender stl XL, 140st adressetiketter samt en stämpel med mitt namn & mobilnr. So happy! Jag belv jättenöjd över grejorna iaf!
Har även pratat med min syster idag - jag diggar videosamtal - det funkar ju kanonbra! :)



Bilder från idag:
•Först har vi uppe på Heden - mitt på dan' när de var -35grader.
•Sen har vi Nemos nya koppel samt lite tuggfördriv åt honom.
•Efter det har vi vår magnetkalender (ni ser ju hur stor den är).
•Och sista bilderna är min mugg samt adressetiketterna med pudlar på - sött va? :)
Stämpeln gjorde sig inte bra på kort, så den får ni tyvärr inte se.
Heden -35 grader Heden - 35 grader
Nemos nya koppel. Tuggstrips till hunden. :)
Den personliga magnetKalendern. Ni ser storleken, halva kylskåpet. :)
Muggen.  adressetiketterna med pudlar. :)


Nej, nu ska jag sätta på en tekopp så jag får nå värme i kroppen!


Ha det fint! / Emma - imorgon stan & vaccination, hoppas det är mildare ute då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Finfina saker ju! =) Har varit inne på sidan å kollat, tror att det blir till att leka lite där å besställa ett å annat =)

Ja fy vad kallt det är ute, här har vi -18 å jag tycker att det är kallt, så jag har inte ens stuckit ut näsan idag =) Fick en avi med posten idag jag med, men får vänta tills imorn med att se vad det innehåller, har faktiskt ingen aning - spännande! Men tror inte att det är till mig, tror snarare att det är till Siri =)

Ha en bra kväll, det ska vi ha, med mys i soffan =) Kram!

2010-01-07 @ 20:09:35
Postat av: Mamma, Pappa

Det var ju fin fina grejor & de övriga bilderna från dagens biltur var fina, tagna under bilturen till Malå kanhända....?

2010-01-07 @ 21:52:51
Postat av: Inga

Hejsan!

Snygga grejer.sjukt avundsjuk på den praktiska almanackan. känner mig däremot något black då jag just har beställt kursböcker för 800 spänn,huvva. Att en böcker ska vara så dyrt med bara några blad i. det är hemskt.



Nu till veckan skulle det ju bli bara -2 --5 grader.Kommer kännas som utomlands då.



Ha det bra



PS. Jag har kvar valp ben som Jarni hade.Nemo skulle kunna få dem.De är inte så stora och skulle passa bra nu då han har så små tänder.Jarni äter upp dem på ett ögonblick.För hans del ska det vara stora ben nu.DS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback