Hela dagen kvar.

Har just bakat klart, blev "jumbo" muffins i mina nya retro formar, var tvungen slå till när jag såg dom på varuhuset idag - svarta med gröna & orange prickar. Sen gjorde jag vanliga små kladdkakemuffins.
Så nu ska jag bara vänta på att de ska kallna sen blir det att he på glasyren!
Bakade lite så att mamma & pappa ha nå att ta när de blir sugen imorgon, dom ska ju komma hit och vara hundvakt medan vi är på middag/revy! :)

muffins kladdkakemuffins

Benny kom hem igårkväll, var meningen att han skulle komma idag men de var så dåligt väder - sen så började han inte förrän kl 10 idag. Så vi hade lite sovmorgon, inte illa. :)
Jag skickade förresten in en beställning igår på 2 fotoalbum (Rhodos), en tygväska som man kan ha Nemos saker i när vi far & flänger, en penna, en mugg till Benny och en stor magnet med bilder från Rhodosresan - allt detta för 150:- Längar till beställningen dimper ner här hemma.

Fick nya HundLiv igår också, det är verkligen en bra tidning med mycket att läsa.
Så för tillfället får vi hem 4 olika hundtidningar (hundliv, härliga hund, hundsport, pudelnytt), det tycker vi om!
Det går i varje fall ingen nöd på oss, vi har så det räcker till! :)

Har beställt hundmat med mamma & pappa till imorgon, börjar se botten på vår säck snart..
Lillen äter bra! Fast idag så har han tjorvat nalta, 1½ dl till frukost, nåja då kanske han äter lunchen?

nemo vilar sig.

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe.
Ska lägga in nå nya bilder, men det blir ett senare projekt!

Ha en bra dag allesammans! / Emma - ser framemot morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback