En morgontrött hund.

Blev sovmorgon idag på Nemos begäran.
Själv vaknade jag kl 8 och var pigg, men Nemo ville inte alls stiga upp - han sov så djupt. Så då tänkte jag bara ligga och dra mig en stund, blev till kl 09.15! Då tyckte jag att det var på tiden att vi skulle stiga upp, men Nemo låg kvar i sängen efter att jag hade klivit upp.. Våran morgontrötta hund. :) Men sen när han gnuggade igång ögonen så blev det full rulle, vi for ut en sväng innan frukost & det var så skönt ute!
Sen så har vi inte gjort alltför mycket idag, det har blivit en del promenader och så har vi börjat träna att "gå fot" vilket verkar gå jättebra, hoppas det håller i sig! =)
Nemo har nyss ätit middag och det gick på ett kick, han var nog hungrig. Sen så har vi börjat med att blötlägga fodret, vilket verkar fungera mycket bra!

Själv gjorde jag omelett till middag, med kryddiga korvar, wook & pasta samt gratäng ost! Serverades med en klick mangoraja! Mm.. verkligen smarrigt!

Tog nå kort på Nemo & Selma idag, dom är nu lika höga - det enda som skiljer i dagsläget är åren samt nosarna. =) Dom är så fina så.
Bilder kommer senare när jag laddat in de i datorn. 

Nu väntar vi på att Benny ska komma hem, så man får sig en kaffekopp med sällskap. =)

Ha en fin eftermiddag & kväll! / Emma - träning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi skulle ha bott närmare så att jag åxå hade sällskap när jag ska ut å fingå:)

2010-01-12 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback