Eltandborsten.

Blev en lugn kväll igår, film & chips - på en tisdag! :)
Vi hyrde "The Gray man" och den var faktiskt Ok, lite väl läskig på ett äckligt sätt i vissa stunder.
Sen så blev det iaf sovmorgon imorse, till kl 08 - för alla tre av oss! Härligt! 
Får dock se hur det går om 2 timmar.. Benny jobbar & jag ska tvätta, lika med att Nemo måste stanna själv i lghen några minuter (vilket han aldrig har gjort mer än typ 1 min på sin höjd) men de kanske går bra, jag ska ju bara slänga på en tvätt och de går snabbt. Får se till att vi har busat järnet innan jag går ner, så han är trött & vilar. :)

Vi fick ju en eltandborste i julklapp av mamma & pappa, så vi laddade den igår och provade den idag! Vilken bra grej, man känner rent att tänderna blir som hos tandläkarn'! :) Toppenbra, tack så mycket för den!

Nåja, nu ska jag sätta på lite kaffe.

Jajustja, lite update om Nemo kanske. Han är sig själv igen, lika busig & ska följa med överallt och de är så härligt att han har blitt bra! :) Vi hade lite kurragömma i förrgår - jag, Benny & Nemo.
En av oss gömde sig och ropade på honom och för sanningen han hittade oss alltid - omän vi inte gömde oss på ett synligt ställe. Han är duktig! Vi blir alltid lika varm i hjärtat när han ser på oss med sina små kloka ögon - shittans vad vi tycker om dig lilla Nemo!

Nä, kaffe var det väl? :)

Ha en bra dag allesammans! / Emma - kallt idag, -18 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback