5 januari 2010.

Dagen började redan kl 04 för oss imorse. Skjutsade Benny till Udal eftersom jag skulle låna bilen senare. Sagt och gjort, vi for och jag fasade för att Nemo skulle göra morgon och vara pigg. Men när vi kom hem igen vid kl 04.30 så var det en liten hund som var rätt trött ändå - så vi la oss igen och sov ända fram till kl 07. =)
Då blev det frukost & morgonpromenad. Sen var det bara att packa sig i bilen och köra till Arvidsjaur. Det är så tacksamt att Nemo älskar att åka bil, så fort vi startar bilen så kurar han ihop sig till en liten boll på filten och sover ända tills man är framme. Sen så har han ju numera alltid med sig råttan, hans älsklingsråtta.
Var hos mamma & pappa vid halv nio och då blev det frukost där också. Nemo var helt uppe i varv och skulle kolla in hela huset (det var första gången han var hos mamma & pappa) men sen efter upptäcktsfärden så la han sig lugnt i köket och busade med sina leksaker. :) Han är så duktig, våran hund!
Hann iaf in på Dollar och införskaffa lite allt möjligt, bla en matte till köket så Nemo slipper halka när han ska äta (har så halt golv för hans små tassar), lite godis/tuggsaker till Nemo och en ny leksak (boll) och den blev genast populär! Till mig blev det julpapper och julklistermärken (eftersom det var rea, bra att ha till nästa jul). =)
Sen fick jag med mig lite mjukkaka av mamma samt lite fikabröd - inte illa!
Var iaf trevligt att vara hem en sväng såhär på en tisdag! :)
Nu har vi just stökat bort efter middagen och har druckit lite kaffe. Blir att ta det lugnt resten av kvällen för oss.
Grattis till min syster förresten, hon har namnsdag idag: Hanna! :)


Några få bilder.

Ny lampa i köket.
Den nya lampan i köket. 

Nemo i mammas & pappas kök.
Nemo,
hos mamma & pappa idag, efter allt bus.
 

Nya
Den nya mattan i köket,
Nemo gillade den skarpt. :)


Ha en fortsatt bra kväll! / Emma - utflykter gillas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack! =) Du hittade en lampa ser jag, fin! =) Själv så hittde jag en tröja till mig på stan, å sen en babysitter till skruttan. Blir ju mest att man handlar åt Siri nuförtiden, men vi shoppade ju faktiskt en mikro åt oss själva igår - bättre sent än aldrig =) Nä, inväntar Siris matstund, borde bli hungrig snart, sen blir det att göra kväll. Kram!

2010-01-05 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback