Torsdag och på topp.

Solen skiner idag och det är ett himla härligt väder ute!
Tänk vad solens strålar kan göra mycket för människans välbefinnande.

Nåja, jag fick ett paket igår med posten och idag fick jag hela två stycken - rena rama julafton veckan lång. :)
Gårdagens paket var från min syster, det innehöll ett alla ♥:s dag kort, med Siri som modell samt en väggalmanacka "Siris första veckor"!
Tack så mycket för de fina - almanackan har fått pryda väggen i tvrummet och kortet hänger på kylskåpet. :)
Idag fick jag ett paket från mamma, det innehöll ett alla ♥:s dag kort det också samt en triss & ett par fina örhängen! Vilken tur jag har, tack så mycket! :)
Sen så kom mitt paket som jag väntat på i två veckor typ.. det innehöll beställningen av tygpåsen, pennan, magneten, muggen samt fotoalbumen.
Är nöjd över produkterna men vill ni nu höra en grej, dra på trissor - jag beställde ju bara 1 magnet (sorlek 10x15 typ) och vet ni vad jag fick?? Jo hela 10 st!! Likadana!
Så, någon som vill ha en magnet på jag & Benny - varsego' finns att hämta hos oss! :)

Passade på att ta lite kort på Nemo alldeles nyss när han var ut på balkongen och kikade på folket som gick in på banken (våran spanarhund). Vi ska nog strax gå ut en sväng, passa på medan solen behaga att vara framme hos oss. 
Förresten så har ingen vaktmästare synts till idag heller och dom har nu tagit bort lappen nere i hallen där det stod att de skulle komma denna vecka och fixa med fläktarna.. så, jag har alltså tvingat upp oss (jag & Nemo) alldeles i onödan dessa tre dagar! Nåja, vi får se positivt på det - vi har hunnit med mycket dessa dagar! :)

Sen måste jag ju berätta att jag har världens finaste sambo, finast av dom alla!
Jag fick en tidig alla ♥:s dag present igår, fast jag får den inte förrän på tisdag!
- Jag ska till Lycksele på VIP och klippa mig samt färga håret. Tack älskade du!
Jag är så glad över att du finns i mitt liv, det kunde inte ha tagit bättre vändning än vad det gjorde..

Lite bilder då,
på sakerna som kom med posten samt på Nemo & lite egobilder på dagens outfit!
Enjoy!

påsen.trycket.
pennan.
fotoalbumet.albumet.
albumet.magneterna.Bennys mugg. :)
Kort från mamma & presenten.Kort från syster.
almanackan.februari.bild i almanackan.
Nemo har tappat sin första tand.nemo.
Nemos nya leksak.Igår på vår långpromenad.
nemo.nemo.
ego.ego.ego.ego.
ego.ego.ego.ego.

Ha en fantastiskt bra dag allesammans! / Emma - en bild kan säga mer än 1000 ord.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Roligt att läsa om vad som händer hos dig. Ta gärna foton när du är ute också, det vore intressant få "vykortsvyer" från Norsjö :-)

2010-02-11 @ 16:12:58
Postat av: Syrran

Det är roligt att få paket =) Fick ett av mamma jag med idag =) En tuggvänligt bok till skruttan =) å jag ser att Nemo har fått en tuggvänlig sak av dig =) De är lite lika våra bebisar =)

Nu efter en en dag med långpromenad så ska det bli skönt att slappa i soffan. Ska ta mig en kaffekopp å sen så håller Siri på att vakna, kanske blir det lite lek på golvet =) Vi hörs, kram!

2010-02-11 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback