Spya hela morgonen.

Fredag, äntligen kan jag och Nemo unna oss en sovmorgon.
Han vaknade dock som en väckarklocka kl 06.50 och var pigg - men sen lyckades han somna om till kl 08.15. Så lite sovmorgon blev det ju iaf.
Sen blev det ju mindre trevligt, han började nämligen hulka och hulka.. sen kom det - spya - på toamattan.
Han spydde galla dessutom, hela tre gånger. Stackars liten, han var hela matt efteråt.
Vi for ut och gick en sväng och han tog det väldigt lugnt. Sen när vi kom in igen så var han sig själv, pudelfnatt & glad över att leksakerna var kvar i sin låda. :)
Sen så har jag hittat ytterligare två små tänder, snart är vål lille gubbe tandlös - verkligen! Vi ska ta en titt i hans mun ikväll och kika hur det ser ut. :)

Nu ligger han i soffan bakom mig och vilar sig, som huvudkudde har han sin nya leksak - som han förövrigt skulle sova med igår kväll. -Sötisen våran!

Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt te tillsammans med LeMarc. / Emma - välkommen härliga fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback