Söndagsfin!

Så, nu har Nemo fått bada och sen fönade jag honom och borstade.
Han ser ut som en liten björn nu! :)

Trimbordet var väldigt bra, det var ett bra inköp må jag säga!! Nemo brukar ha lite problem med fönen - när en av oss håller honom och den andra fönar. Men tack vare trimbordet gick det galant - jag både borstade & fönade honom själv och han var hur lugn som helst!! :) Så det gick kanonerskanon!

Jag har passat på att städa ur förrådet också, det vi har i lghen - vilket utrymme det blev efter att de for med marsvinen & deras saker. Så nu har vi ett rymligare förråd som sagt - alltid välkommet!

Här kommer några kort på vår lilla "björn"!

Visar gärna upp sig.stilig!

Det tar på att bli ompysslad sådär. =)

Kram från Oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback