Söndag - hittade ingen bra rubrik.

Så kom han hem iaf, efter att jag & Nemo lagt oss.
Benny & Jonas(?) hade fått problem med bilen igårkväll, så de väntade lite här & var på personer & försäkringsbolag. Blev en väntan i lse på hyrbil och sen var det järnet hemöver.
Nåja, han är iaf hemma idag! :)

Jag har smort in Nemos tassar - efter det kom jag på att vi ska bada honom. Nåväl det går ju att smörja in dom en gång till.
Vi har just druckit lite kaffe & ätit en blåbärsmuffins & nu är Benny nere i tvättstugan.
Bär av till Udal vid halv två, fira Marina - Grattis på 18 årsdagen tjejen! :)

Sen hade vi inte så mycket mer på agendan för idag, jo vi ska hinna om hos Marcus & Inga-lena också - men efter det så hade vi inte så mycket mer ogjort! :)
Lite tyst var det allt, imorse.. inga grisar som tjöt efter frukost. Men vi ska erkänna en sak, det känns ganska skönt att slippa;
-åka till stan typ varannan vecka och inhandla nödvändiga saker till dom för 400:- varje gång.
-att stiga upp och göra deras frukost på morgonen (om man glömt göra iordning de kvällen innan)
-tänka på städning av buren ständigt och jämt.
-tänka på att fixa någon som ser till dem om vi är borta en längre tid.
Fast de var ett trevligt sällskap. Vi ångrar inte att vi en gång skaffade dom, men nu har vi provat på det och är som "färdiga" med dedär med smådjur! :) Borstsett från firrarna då, men dom klarar sig ju själv rätt så bra.

Nej, nu ska jag se om vi ska ner med Nemo i plurret! ♥

Ha en bra dag! / Emma - för vi har solen i ögonen och spilld mjölk över allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback