Snart frissan.

Ska snart börja he mig mot Lycksele för att ge mitt hår en "ny look"! :)
Ska verkligen bli spännande och se vad det blir.
Har just gjort ett konto på svenska spel ("tack vare" msn) och dra på trissor, så vann jag på trissen.
Inte illa, inte. Msn skickade ju ut gratis triss, så jag passade på. :)
Jajust ja, jag har nog hittat trimbordet vi ska köpa - det kommer bli kanon!

trimbordet.
Just detta bord finns på
Häromi.se

Nej, snart ska jag lämna Nemo i Udal hos svärmor & Selma - han får en semesterdag - och Karola får desto mer att hålla koll på, fast han brukar sköta sig ganska bra iaf. :)

Ska in på Dollar de första jag gör när jag kommer till lse sen blir det kanske Jysk en snabbis!
Frissan kvart i två, Marina skulle komma efter skolan och hålla mig sällskap sen blir det att fara hem till henne en snabbis inna jag styr kosan hem igen!
Känns ut som att jag har fullt upp på nå sätt. :)

Ha en fin dag, återkommer med före/efter bilder senare. / Emma - an exciting day.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag har också fått ett mail med erbjudande om en lott, men jag antog att det var skräppost. Är du säker att allt var i sin ordning?

2010-02-18 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback