Massa pudlar och lilla Nemo.

Jag & Nemo for och hälsade på Angela igårkväll, och alla hennes pudlar. :)
Det var intressant att se Nemo med alla dessa.. han var mest förskräckt till en början,
men det tog sig mot slutet iaf.
så nu har Nemo fått träffa dvärg, mellan, storpudel samt valpar.
Han var nog mest rädd för valparna min lilla kloka hund.
Dom fick iaf busa på och jag tror det var nyttigt att Nemo fick träffa en flock sådär, av hans egen art.
Jag fick endel bra tips som jag ska testa vid tillfälle på Nemo och se om han ter sig annars. Det är alltid bra med någon som man kan rådfråga. :)
Han var iaf en trött hund när vi kom hem, många intryck den kvällen som satt sina spår - så han la sig direkt.
-Tack Angela, för en riktigt trevlig kväll, det måste göras om! :)

Idag har han varit väldigt lugn, just nu ligger han och vilar medan jag bloggar. Och ikväll kommer ju husse hem, jag tror Nemo har saknat honom mycket - för varje kväll vi lagt oss har han gårr och luktat efter husse på hans sida av sängen, sen ha han lagt sig på hans kudde ett tag. :)
Han är så mysig & go..

Tänkte bjuda på några utvalda bilder sen gårdagen.

Mellanpudel mellanpudel
Angelas mellanpudeltik, Qita.

Nemo Vart tog hon vägen med valparna?
Nemo är lite skärrad, andra bilden väntar de på att angela & valparna ska komma in igen.

sitter. Storpudlarna.
En storpudel sitter fint, samt Nemo och tiken.

Vad gör hon? Storpudelbus.
Vad gör hon under bordet? Och en busbild.

Give me five. Dragkamp.
Give me five & dragkamp. :)

skall.
Avslutar med en bild på Nemo, mitt i ett skall. :)


Ha en bra dag allesammans! / Emma & Nemo - livet leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback