Lördag/Söndag.

Så hade vi söndag idag, igen! Det var ju en vecka sen sist.. :)

Igår så var Marina, jag & Benny till stan och shoppade lite. Marina hittade det hon var ute efter och jag hittade smycken för 585:- (fast blev bara 50:- för allt i slutändan)! :)
Senare på eftermiddagen så klippte vi Nemos nos och klor, ikväll blir det nog tassarna + ett bad. :)
Mamma & pappa kom med middag & efterrätt igår, blev fyllda fiskar med potatis och semlor till efterrätt.
Sen lite (1kg) chips till tv:n! :) Det är trevligt att de kan tvärkomma om sådär på en lördagkväll - att det inte behövs planeras 3 dygn i förväg! Det gillas! :)
Efter att dom hade åkt hem så blev det film för vår del, en vi köpte i stan igår. Den var helt Ok (kom dock inte ihåg vad den hette just nu)!
Idag har vi mest vart ute och åkt bil, blev en sväng till Bastu - kikade nalta & bestämde att vi bor så bra så, i Norsjö! :)
Sen så for vi till Fromheden och hälsade på de där, blev bjudd på kladdkaka vilket satt väldigt fint! :)
Och nu har vi landat hemma - för ett litet tag iaf. "Bennu" (som Isabell säger) har farit på Ica och jag och Nemo slappar lite. Vi ska ta en promenad strax och gå förbi nå bekanta och efter det blir det förhoppningsvis en lugn kväll hemma, framför tv:n!


Nu hoppas jag att du läser detta - eller att Mattias har kommit ihåg att hälsa från mig & Benny - men iaf
så passar jag på att hälsa ett stort Grattis till Erika som fyller 23 år idag!
Hoppas du haft en bra dag!


Det var allt från mig, från idag! 
Vi hörs. / Emma - rita figurer och dra en gräns..


Kommentarer
Postat av: Erica

Mattias var duktig och hälsade från er redan igår :P Och idag skickade han en länk hit, så då får jag passa på att tacka så mycket för gratulationerna. Det var en bra dag med mycket tårta.

2010-02-22 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback