Jakten har börjat.

Efter en ny bil.
Vi sålde våran igårkväll - säger inget, då har jag inget sagt.
Vi får se om det blir en sedan eller kombi, skulle som sagt vilja ha en kombi med tanke på att lillen växer och det skulle vara smidigare helt enkelt - men det finns fina sedanbilar också till inte en så stor peng.
Så vi får helt enkelt se efter helgen om vi har en bil eller är på jakt ännu.

Har vart riktigt fint väder idag, mellan varven som jag & Nemo har spenderat ute så har det gått ner en och annan kaffekopp och sen så har jag även tagit mig en tårtbit från igår, vi har kvar typ en ½ tårta allt som allt, ändå så tog jag med till mamma igår. Jajustja, vi fick middag hos mamma igår eftersom vi bestämt träff med bilköparen i Arvidsjaur. Så det bjöds på "önskemat" - renskav och det är så otroligt gott, så tack för det mamma! :)

Har hunnit med lite Bok rea också, tre böcker fick följa med hem, änså länge;
 - "Den som inte tar bort luddet ska dö!" av David Batra (Benny fick den som en dagen efter, present och den blev uppskattad).
 - "Cesar och hans hundar, naturliga lösningar på vanliga hundproblem" av Cesar Millan och Melissa Jo Peltier (kan ju vara bra att ha, utifall att! Sen tycker jag att han är så bra, blev en självklar bok med hem).
 - "Mot alla odds, en mors kamp för att bevisa sin oskuld"
av Angela Cannings och Megan Lloyd Davies (jag tycker självbiografier är så bra, just därför att de är just det - hämtade från verkligheten. Har läst lite om detta fall, så jag kände att detta var en ytterligare självklar bok som skulle med hem).

Nåväl gott folk! Detta var allt från mig - för idag!
Men..
på återhörande naturligtvis! :)

Simma lugnt! / Emma - jag vill inte veta hur livet skulle se ut, utan dig.. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas bilfrågan får en bra lösning. Jag har också hunnit fynda på bokrean; Öken av JMG le Clézio. Fick hans bok Skattsökaren förra julen av mamma och gillade den, så jag hoppas den här är lika bra. När jag får tid att läsa den..

2010-02-26 @ 14:41:41
Postat av: -Emma

Mattias:

-Ja, Benny ska fara och kika på en på lördag, så vi ser om det blir den eller ej.

Okej, ja, man kan verkligen fynda nu - och man får mer lust att läsa faktiskt när man går och kika på alla böcker.. :)

2010-02-26 @ 14:46:15
Postat av: petra

ni får köpa våran gröna

2010-02-26 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback