Håll i er!

Kom hem för en timme sen. Fick sällskap hos frissan av Marina & Petra, hann även in på Dollar en sväng just när jag hade kommit till lse.
Efter jag hade fått mitt hår klippt & färgat så for jag & Marina hem till henne och fika semlor samt surrade en massa. Hon hade en riktigt fin lgh må jag säga, stor & rymlig!
Här kommer i alla fall resultatet efter 2,5 tim hos frissan och jag blev sjukt nöjd!



Före:
före
 
Efter:
12
34


Viss skillnad kan man ju faktiskt se och som jag sa, jag blev sjukt nöjd!
tack älskling för denna fina present. :)

Ha en fin kväll! / Emma - tack för idag..


Kommentarer
Postat av: Syrran

Super snyggt tycker jag allt!

2010-02-16 @ 23:07:42
Postat av: Emma

Blev jättesnyggt :)

2010-02-17 @ 13:22:01
Postat av: Mattias

Snygg frisyr!

2010-02-18 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback