Go'middag!

Blev en go'middag på Thaian. Ja, ni läste rätt!
Jag & Benny for ut och åt och Nemo var alltså hemma för första gången en hel timme! Det gick kanon, han låg vid ytterdörren när vi kom hem, och vi åt i lugn och ro - tog till och med efterrätt!
Våran lilla Nemo är så klok så vi var inte så oroliga över att lämna honom, men det känns ju alltid lite speciellt första gången man ska lämna någon sådär, helt ensam!

Nåja, har just sett Solsidan - vårt nya favoritprogram och resten av kvällen blir det bara att slappa i soffan! Imorgon är jag & Nemo ensam hemma, Benny ska fara och kika på en bil.
Få se vad vi riktigt ska hitta på?
-Blir nog att göra om bloggen - jag har ju hela dagen på mig imorgon! :)
Marina tipsade om en gratis sida som man kan ta användning av, så jag ska prova fåse! :)

Har lekt lite med bilder idag också, tiden bara rusar iväg när man håller på med bilder & redigering osv, här kommer iaf lite smakprov på vad jag sysslat med! :)
◊ Den första bilden är på jag & Benny, tagen 2006, så den är rätt gammal.
◊ Följande bild är tagen på Syrrans bröllop 2008.
◊ Bilden efter den är jag som ni ser - 2010.
◊ Sen har vi Siri, min systerdotter - 2009.
◊ Sista bilden är på Benny, ett kort från 2007 och ett från - ja, ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt men det är gammalt iaf.

Jag & Benny
vi
-
Siri
Benny

På återhörande, imorgon! / Emma - bloggdesign är fängslande.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jättecoola bilder ju! Måste få veta hur du har gjort det! Tror att det blir att sitta lite å fixa med bilder sen :)

Nä, nu ska jag bara ta disken,s en blir det att sova kanske, om man inte tittar lite på curlingen som börjar om en halvtimme, det är ju faktiskt guldmedalj damerna spaler om :)

Vi hörs! Kram!

2010-02-26 @ 23:31:53
Postat av: -Emma

Syrran:

Du får sidan sen, efter att ni kommit upp - för jag håller på med en sak till siri och då skulle det inte vara lika roligt om du redan visste om hur det skulle se ut.. :) Men du ska få sidan sen - man kan verkligen sitta bort flera timmar. =)

2010-02-27 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback