Get sick soon.

Var in på Sebbes blogg och kikade runt nysses, då hade han lagt upp den låten (rubrik), en gammal men bra låt - så jag var tvungen leta upp den på spotify.
Annars, det är måndag idag, har inte några vidare planer. Ska skicka in en ansökan om sommarjobb, så man får sig nå jobb under sommaren vilket inte skulle sitta dumt. :)
Igår gjorde vi rent ingenting -  vi hade tråksöndag, en sån söndag har vi inte haft på..ja, jag vet inte hur länge!
Vi for och körde runt lite av utkanten av samhället, träffade på två hästar men Nemo reagerade då inte på dom - han satt bara och tittade. :)

Nå, jag vet inte riktigt vad jag skulle ha tagit och skrivit mer.
Benny jobbar ju hemma nu igen, vilket känns bra plus att jag får någon att äta middag med. 

Nej gott folk, detta går inte! Ska ta tag i disken sen blir det kanske en promenad med hunden.
Ha en fin dag! / Emma - love, love, love..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, man kan ju inte öha en massa saker att göra varje dag =) Men nu är det en ny spännande vecka och kanske denna söndag inte blir en tråk-söndag =) Vi har kommit hem från bebisträggen =), hunnit äta lite, båda två faktiskt =) och nu ligger Siri på golvet och vet inte om han ska leka eller sova =) Måste nog ta upp henne snart =) Blir en tur med vagnen strax ändå och då kommer hon definitivt att somna gott =)



Jaja, ha en fortsatt bra dag, å vi hörs ju! Kram!

2010-02-08 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback