Fem fingrar ska skydda dig.

Ett är månen, ett är solen, ett är polstjärnan bakom molnen, ett är hopp, ett är tro - handens fem fingrar vaggar dig till ro.



Idag tar vi det rätt lugnt jag & Nemo. Ska kanske försöka mig på ett bada honom snart, själv! Men de bör gå bra.
Igår var vi mest på rallen hela dagen, var ut på samhället och köpte lite granna till nästa vecka sen så kom Karola förbi med Norran - där svärfar & svågern var med på mitt uppslaget. :)
Sen så for jag förbi i Fromheden och hälsade på Jannike & Isabell. shittans vad fint hus de har nu. :)
Och lillan bara växer för var dag känns det som när man inte har träffat na på länge. :)
Blev middag i Udal - skönt att slippa tänka på dendär maten ibland.

Sen blev det bara tv under kvällen och en varm dusch innan sängen.
Har ni inte ångest när ni nyss ha vart till frissan och sen när ni ska tvätta håret första gången efter det? Att ni inte kan få till det lika bra som hon gjorde det? jag hade iaf ångest men man måste ju tvätta de någon gång, så. :) Jag fick till det rätt likt iaf. -ler!

Nej, nu ska jag ta mig den sista kaffekoppen som är kvar i bryggaren och sen får jag se vad vi ska hitta på. Tränade lite "loss" men
Nemo men det gick väl sisådär .. :)

Ha en fin dag! / Emma - kallt idag, minus 17 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback