En sån dag..

Nemo spydde i morse - igen.
Och sen har han vart ganska så slö.. nu ligger han i soffan bakom mig.
Vi ska nog strax ut en sväng.. sen om han blir piggare då.
Jag har iaf hunnit med att diska, slagit om paketen (till Siri & Benny).
Fick ett sms nyss, att trimbordet hade kommit - så jag ska hämta ut det ikväll när Benny kommit hem (han ska få följa med och bära tror jag, det väger sisådär 15 kg). Då kanske det blir att klippa Nemo till helgen, skulle behövas. :)
Nåja, tårtbak imorgon eftermiddag så att det är klart till på onsdag!

Nej nu ska jag väcka hunden och så ska vi he oss ut ett tag!
Ha det fint. / Emma - ett sätt å' ge, ett sätt å' ta..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Paket till Siri =) Får nog kanske hjälpa henne att öppna det sen =)

Datgen har gått så snabbt för mig, började med hockey imorse, Siri skulle ändå äta just då, så vi flyttade ner till soffan vid 6, somnade dock om till ca 8. Sen mammaträff å efter det lunch å semla hemma hos oss med en av mammorna, var väldigt trevligt. Sen var det middag, disk å nu TV. Siri ligger å gymmar å ler =)

Kallt ute, -18 grader nu, hoppas det blir varmare imorn, så man kan ut å gå en sväng =) Vi hörs, kram!

2010-02-22 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback