Dorotea.

Imorse följde jag & Nemo, mamma & pappa fram och åter till Dorotea!
Pappa skulle nämligen kika på en ny bil. När vi kom fram så åt vi iaf lunch (pizza/biff/bacon&ägg), Nemo var så duktig hela vägen dit (och hem också för den delen) han låg mest och sov i bilen.
Iaf, det blev då en ny bil för pappa, så nu kör han Volvo! Lite avis för det var en riktigt fin bil, men vår saab är inte så dum den heller. =)
På hemvägen stannade vi i Lycksele och fikade på Lilla bagis' samt att jag & Benny fick go'fika med oss hem också! Tack mamma & pappa! :)
Så det har vart en bra dag, roligt att fara och göra lite sånadär' svängar ibland.
Vi klippte förresten Nemo igår, nos & tassar samt klippte klorna. Vi klippte dock i en pulpa och det var ett elände att få det sluta blö.. men med potatismjöl & blodstillande vadd lyckades vi - tills imorse när jag  var ut med honom i snön, då gick det upp igen och börja blö. Så han har gått med en socke på foten idag så fort vi vart ute för att inte riva upp det som läkt. Så nu ser det bättre ut. :)
Vi hade planer på att fara till lse imorgon och bara strosa omkring, men nu blev det ändrade planer..
Vi ska åka typ 30 mil för att hämta hem en 46" LCD. Så det blir ju bra! :)
Nu fattas dock tv möbeln till den tv:n, men det löser sig!

Köpte förresten 2 blommor på ica ikväll, två grönväxter med kruka. Riktigt tjusiga, bilder kommer kanske senare.

Nejmen det var väl allt från mig, för tillfället!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
Simma lugnt! / Emma - trivs i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback