Blev lite ändå.

Dagen i bilder.
Gjorde semlor, lite såhär inför alla ♥:s dag, så blev det såklart ♥semlor. Svärmor kom förbi ikväll och klippte Benny, så nu ser man hans ögon igen. Det blev iaf bra! :)
Sen fick jag användning av den nya vattensprutan (bild längre ner) jag köpte idag, den är till för att Nemo inte ska skälla som en tok när tex Selma kommer - och det funkade faktiskt rätt bra!! 
Bild även på mina nya blommor i köket, de jag skrev om i ett tidigare inlägg, här är bilderna då som sagt.
Sen blev det lite närbilder på Nemo tidigare ikväll, visst är han söt? Och växer gör han också.. tänka sig, snart är liten stor.
Sista korten är på mitt fynd idag, Orrefors ljuslykta i askfärg, den får pryda köksbordet tillsammans med de nya blommorna. :)
-Nu ska jag sätta mig och glo lite på tv!

Semlorna. hjärta.Semlor. nya blomman. den andra nya blomman.
blad   blad. vattensprutan. Nemo idag. Nemo närbild. Brunögd.
Orrefors. Orrefors.


Ha en bra kväll! / Emma - det är som små sakerna i livet som räknas..


Kommentarer
Postat av: Syrran

Härligt med semlor =) hjärtegott =) Vi åt åxå semlor idag, men inte lika fina som dina =) Å fynd gör du åxå =) Sen så har ju er lille blivit stor, samma som vår lilla =) Just nu sitter Siri i Stefans knä å är hur vaken som helst, nattugglan våran =) Imorn ska vi upp tidigt, ska hälsa på på mitt jobb, sen så stänger de av vattnet här mellan 9-12, så det passar ju bra att åka då, passa på att gå på toa på jobbet =)

Nä, ska glo lite mer på tv, familjen annorlunda, puh, tror inte att det blir 10 barn i alla fall =)

Vi hörs, kram!

2010-02-08 @ 20:36:07
Postat av: Mattias

Hej! Jag har passat på att läsa ikapp på din blogg ikväll. Kul med de innehållsrika texterna och fotona! Och muffins och semlor påminner om att jag borde komma och hälsa på någon dag :-)

2010-02-11 @ 00:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback