1 februari 2010

Är januari redan över för detta år? Jisses vad tiden springer iväg.

Iaf, jag hade en riktigt trevlig helg.
Lördagförmiddagen blev det en sväng till stan & shoppa lite nya kläder till Benny, han gjorde det bra - så snyggt! En helt annan stil än vad han är van vid men han passar grymt i det!Sen på kvällen blev det Risliamatörerna, de var sjukt roliga iår och  god mat var det också såklart.

Benny. Tobbe, jannike, robban, niklas, marina. Niklas & Marina.
Marie & Per Svärmor.

Mamma & pappa var hundvakt och det hade gått hur bra som helst det med, Nemo hade vart så duktig! :)
Sen när det var klart borta i Rislia' så for Benny vidare på hotelle där det var rockabilly kväll och jag for hem, hann träffa mamma & pappa en stund innan dom sen for vidare hem till Arvidsjaur! -Tack för hjälpen, men all dejla ihelgen m&p!

Trött nemo. Nemo igen.

Igår blev det en lugn dag, vi var verkligen söndagsslöa. Tvättade, var ute och gick,
hyrde en film och bara låg i soffan. Nemo var så himla lugn igår, så gosig och var verkligen nära oss. Lillen våren. :)

Imorse for Benny iväg på jobb, kommer hem på torsdag igen.
Så nu är jag & Nemo ensamma hemma.
 Undra just vad vi ska styra upp förnåge, vi har -23grader idag så det är lite väl kallt att vara ute och busa på - både för Nemo och matte. :)
Vi ska iaf vika lite tvätt..

Nej, nu ska jag göra mig en kaffekopp och fortsätta lyssna på Winnerbäck!



"Jag hugger i sten
Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur
Några armar och ben
Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur"

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja Winnerbäck kan man inte få för mycket av =)

Hade trevligt idag på föräldraträffen, tror att det kommer att bli trevliga måndagar här framöver =) Var å gick en sväng efter det, inhandlade ett babygym till skruttan, men bara för det då, så har hon sovit mest hela tiden idag. Var lite kinkig igår kväll å idag kanske lite tagen av det, så mest mat å sömn har det varit. Dags för nästa matstund strax, sen blir det mysning i soffan resten av kvällen. Du får mysa med Nemo i soffan du =) Vi hörs, kram!

2010-02-01 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback