Mycket ses sist!

Ja, direkt efter jobbet i måndags så följde jag med Marie (och hennes mammas arbetslag) till Burträst & ostens hus!
Vi hade hela stället för oss själva från ca kl 16 - 20.00
Vi åt trerätters, hur gått som helst (bilder kommer senare) sen var vi på guidning och till sist (vilket också var roligast på kvällen) så fick vi göra varsin ost! Så nu ska den bara lagras till i april eller nå innan man kan ta sig ett smakprov. Jag kryddade min med bla. paprika! Kan nog bli gott. :)

Har hunnit med att göra klart alla julkort (fattas bara adresserna)! Har även hunnit med att göra en riktigt god kladdkaka också, vi har till och med hunnit äta upp den.. sista biten slank ner ikväll. ;)
Blev så sugen på tvärdra till lse idag, så jag fick med mig Inga-lena. Blev att göra bort lite julklappsinköp & lite annat smått å gott. Inte tokigt alls. :) Tack för sällskapet!

I tisdags så tog jag & Inga + hundarna en långpromenad i samhället. Vi har aldrig släppt dem, dels för att Nemo har vart lite försiktig av sig och Jarni lite för "på", men så blev det då premiär i tisdag - de fick vara ute och busa med varann och det gick ju hur bra som helst! Så nu är det bevisat, en stövare & pudel kan ha roligt! Det var riktigt kul att se på.


Här kommer ett videoklipp på våra yrväder, lånat av Inga.



Imorgon blir det jobb för min del, börjar kl 15.
Innan dess ska vi hinna till stan och inhandla mer färg samt fästen till garderobsdörrarna.
Åh, vad jag ser framemot när sovrummet är färdigt!! :)

Detta var nog allt från mig, för ikväll!
På återhörande.

Ha en bra kväll allesammans.

- jag älskar dig härifrån till universums slut. 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Mysigt klipp med Nemo å hans polare =)



Sen hoppas jag att jag får möjlighet att smaka din ost! Det lät ju som om ni har haft en väldigt rolig kväll på ostens hus =)



Jag har bakat lussekatter idag, mitt julstök för dagen =) Men ska inte baka så mycket till jul, bara några sorter till =) Men nu kan man ta det lugnt till lucia i alla fall =)



Hoppas ni får en bra dag i stan, är ju som ganska mysigt i alla affärer nu med alla tomtar å sånt =)



Kram!

2010-12-03 @ 00:05:47
Postat av: Inga

Hej!

Det är bara att låna. Tack för Lycksele resan idag.Riktigt kul.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback