God Jul!

Vill börja med att önska alla nära och kära en god fortsättning, hoppas ni haft en riktigt bra jul!
Hoppas att du hade en bra jul i Hudiksvall syrran och att du brorsan hade en bra jul i Frankrike!! 

För vår del firades julaftonen hemma i Norsjö.
Dagen började med en julfrukost-lunch i Udal tillsammans med Bennys familj och senare under dagen kom mamma och pappa hem till oss!
Vi fikade och åt ett gott julbord. :)
Sen blev det naturligtvis mer fika efter det, till Karl-Bertils jul. :)
Det var en riktigt trevlig dag, med trevligt sällskap & god mat!
Så tack för att ni var med att göra denna julafton till det den blev - superbra!

Vi hade visst varit riktigt snälla i år också,
för det fanns en hel del klappar och de var riktigt uppskattade allsammans! :)
Det var bland annat fleecetröjor, gymkort, fönsterputskit, smycken, hundbok, spegel, handskar, filmer, spikmatta m.m
(tänkrer lägga ut nå bilder men det blir vid senare tillfälle).

Så tack så mycket för allt - alla!

Jag har ju hunnit med att jobba också, gick på julaftonskvällen kl 21.00 och gick av imorse kl 07.00
Har dock gått riktigt bra, jag fick ju jobba med Marie! :)

Imorgon så far jag till Hudik och blir där iveckan.
Benny ska ju jobba så han får ha med sig Nemo hela veckan lång.
Hoppas verkligen att det ska gå bra, för båda två!
Men det tror jag! :)

Som sagt, jag lägger ut nå kort från jul i ett senare inlägg, troligen till helgen!

Ha nu en riktigt bra kväll och ta hand om er.

- när livet är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Syrran

God fortsättning! Å det ska bli så kul att ni kommer ner imorgon! =)

Kram!

2010-12-26 @ 20:01:50
Postat av: mattias

God fortsättning till dig också! Jag har haft en mycket bra jul, grön och utan snö förvisso men bra ändå.



Nu får vi se fram emot nästa hållpunkt; nyårsafton. jag passar på att önska ett Gott Nytt År!

2010-12-27 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback