En massa blandat.


Bjuder på lite blandade bilder, det är lite julpynt, sovrummet som vi håller på att måla om & bilder sen vi var på ostens hus tidigare i veckan.
Bjuder även på två filmer, Nemo & jarni leker i snön samt ett klipp sen tidigare i somras när Husse & Nemo kastar boll.
Enjoy!

ytterdörren. =)vår blåa buske.riset utanför dörren.
lyktan.röd islykta.islyktan.ljusslingan i karporten.lillgranen nere i källaren åkte upp igårkväll.Jarni & nemo.
sovrummet som håller på att få sig ett rejält lyft!allt har gått i orange/brunt så det kommer bli bra nog bättre med vitt. :)Nemo har tagit paus i julpynteriet. :)
nya tillskottet.hela gänget som var med.
Förrätten när vi var på ostens hus, tomatsoppa med västerbottens ost!middagen, kött & potatisgratäng med västerbottens ost - såklart! efterrätten, glass gjort på västerbottens ost & varma hjortron.
Marie gör sig redo för ostmassan. :pGenomgång hur man gör ost.
silar ut ostmassan.silar ostmassa för fullt.Marie i kryddhyllan. :)Osttillverkning.pressar ostmassan..-ost!Marie & Agneta.vi var så snygga så, i våra utomjordningsuniformer. :)



Ha en fortsatt bra eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha! Jag skrattar åt den där fula bilden på mig :p tss. Ojsh.. Aja, kul var det! :) haha. Jag har inte kikat på mina bilder än, vilken tur att jag blev påmind nu :) haha

2010-12-04 @ 10:22:44
Postat av: Syrran

Kommer att bli kul att se sen när sovrummet är helt klart, stor skillnad tror jag att det blir allt! Tänk vad lite färg kan göra!



Å sen hoppas jag att jag får möjlighet att smaka din ost, om typ ett halvår =) Ni såg ju ut att ha väldigt trevligt där borta å god mat hörde jag allt!



Nä, hoppas att du har å får en bra å lugn natt. Vi hörs, kramar!

2010-12-05 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback