Tur i bilder.

Vi har ju haft inne datorn på rep för ett tag sen och de visade sig att de hade bytt ut både de ena & andra.
Allt gick på garanti och de var ju bra.
Men i varje fall så hade de bytt hårddisk vilket i sin tur betyder att vi förlorat allt som vi inte hunnit bränna ut eller spara på annat sätt.
Jag trodde vissa bilder var förlorade (som jag hade lagt in men ej bränt ut). Men så laddade jag över alla bilder från kameran idag och upptäckte att de bilder jag trodde hade gått förlorat fanns kvar i kameran!!
Så glad jag blev. :)
Så, det var nog inte så mycket som försvann i varje fall, den sista skivan med kort jag bränt ut var 18 maj och de jag hade på kameran var i början av sommaren!
Ibland ska man ha tur..

Hade därför tänkt bjuda på lite bilder som jag fann,
det är tagna mellan 18/6 - 23/7.

Njut!

Norsjö kyrtorn (sett från lghen).Nemo bland alla flyttlådor, i lghen.
Finaste hunden!Hittat en godis, gott, gott säg. :)Favorit, bollkastning.
Sitter & väntar på husse.-vill du smaka husse?Systerdotter på besök.Moster & siri.Stefan, syrran & siri.Nemo ute och busar med husse, jagar bollen..
Siris två riskorn.Vårt hus! :)vårt hus. Solia, vi ska grilla korv. :)eld.
elden..Benny grillar korv.
Benny på liften.vi är ute och rekar om de blir nå bär iår..

Det var allt för idag!
Lev & må, gott folk.

- jag älskar livet, de små stunderna som kan bli till så stora minnen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken tur du hade! Våldigt fina bilder också, som alltid när du är i farten!



Har packat mer idag, så nu får inte Siri plats med gåstolen i datarummet =( Men det är ju inte så länge kvar innan vi kan börja köra bort lådorna =)



Hoppas du har det bra på jobbet, vi hörs imorn! Kram!

2010-08-03 @ 23:27:53
Postat av: Syrran

http://www.metrobloggen.se/sunken

Här kommer Stefans blogg =) Visst kan det vara snyggt med muskler, men jag vet inte, nånstans går ju gränsen!



Ska ta å se lite mer Ghist wisperer, sen blir det nog sängen, ska försöka läga mig före tolv i alla fall =) Få se hur bra jag lycks, än i veckan har jag inte gjort det nån kväll =) Men Siri somnade som en stock strax efter sju, så kan tänkas att hon får en tidig morgon imorn så, å då kan det ju vara bra att inte vara allt för trött =)

Ha en bra natt, kram!

2010-08-04 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback