Häktiska dagar.

Idag bjöds det på soligt häligt väder, riktigt nice.
Nåja, jobbade måndag/tisdag natt och gick av onsdagmorgon. Blåste iväg till Arvidsjaur kl 07 på torsdagmorgon och sedan for jag, mamma & pappa vidare till Piteå och Nolia! Blev en heldag på Nolia, det var kanon väder - mulet och lagom varmt, det är ju perfekt "gå-och-strosa-runt" väder. Blev shoppat lite smått & gott, en divansoffa bland annat. Sen fick jag en ekram samt en "willow tree" figur av mamma (
Nicklas originella), har redan en sån figur sen förr som jag fick av Benny för nått år sen så det passar ju perfekt, då kan jag varva mellan de figurerna i ramen. :)
Mamma & pappa shoppade lite bra att ha saker, typ dörrmatta och lite rengöringskrämer och bröd! :)
Såklart åt vi gott också. Efter att vi gott på Nolia hela dan' så passade vi på att kolla in Dollar också, fick med mig lite saker där ifrån också, såklart. :)
Vi var hemma i Arvidsjaur vid nio tiden, så vi fikade sen brände jag iväg hemöver. Var hemma vid tolv, efter att jag tvär svängde förbi i Udal. Upp i ottan idag igen, packade in mig & Nemo i bilen vid halv nio för att fara till Arvidsjaur igen - hade tandläkartid kl 11. Sen blev det en sväng på samhället med mamma. :)
Och nu sitter jag på jobbet som sagt - imorgon ska jag dock sova.. känns som att jag mest har suttit i bilen från tidiga morgon till sena kvällen dessa två lediga dagar. Så imorgon ska jag och Nemo sova ut medan husse stiger upp i ottan och far med hojen på nån lastbilsutställning. :)

Kommer nog mer uppdatering under helgens lopp, nu ska jag sätta mig till ro i soffan och se nalta tv!
Ha det fint allesammans.

- du gör mig hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback