Bilder.

Det är så trist väder idag, har vart en sväng på samhället - på konsum och införskaffat bamboo flexihold hairspray (garnier) och sen på apoteket för att köpa lite vitaminer & mineraler.
Nu sitter jag med en kaffekopp och bara tittar ut på regnet, Nemo har för 10:e gången hett sin leksak under soffan och sitter och gnäller och vill att jag ska plocka fram den, för 10:e gången..
Ja, så ser våran dag ut idag..

Bjuder därför på lite blandade bilder som jag hittade åt i mobilen (därav en ev dålig kvalla).
Bild 1. hallonen vi plockade för att tag sen - riktigt goda & resten frös vi in, kan vara bra att hitta.
Bild 2. Nemo på morgonpromenad för ca 2 veckor sen. Oklippt och lurvig, han är betydligt slankare nu.
Bild 3. Nemo morgonmyser. :)
Bild 4. lyxiga blåbärsmuffins, de jag bakade i förrgår - som nu ligger så bra i frysen, bra att hitta.
Bild 5-6. våran grillplats som benny gjorde klart igårkväll. Blev kanoners och jag ser framemot permiären på lördag! :)

Hallonen vi plockade.Nemo, oklippt.
Nemo har morgonmys.lyx blåbärsmuffins.
vår grillplats.grillplatsen.

Simma lugnt ute i regnet gott folk.

- även en regnig dag kan ha sina ljusglimtar.


Kommentarer
Postat av: Inga

Snygg grillplats. Synd att inte jag och Markus kunde komma. Blir så ibland. Får ta det längre fram. oj,vad blåbärsmuffisarna såg goa ut. Måste baka snart igen. hålelr på att rensa blåbären.Har rensat halva hinken.Får räcka för idag. Ska fara och träna Hund nu.Synes snart

Postat av: Syrran

Ja muffinsarna såg verkligen smarriga ut! Får ta å baka jag åxå snart, eller så när köket är klart =) Ska i alla fall testa att göra äppelgele av våra äpplen sen nån dag, men det hinner nog bli en å annan paj innan de är slut åxå =)



Här har det börjat bli höstkallt ute, bäst att klä på sig å packa bort alla sommarkläder å gå upp en storlek i kläder för Siri =) Hon har växt en del under sommaren =) Å tänk, imorn blir hon hela 9 månader! Tänk vad tiden går snabbt! Du kan ju jämföra med Nemo, visst var det nästan nyss han bara var en pytteliten valp jämfört med nu?!



Ska sova strax å ta nya tag i huset imorgon, kanske får vi då vägagr i köket =) Kram!

2010-08-27 @ 22:19:02
Postat av: Mattias

Håller med föregående kommentar; snygg grillplats! Håll tummarna för en fin höst med många tillfällen att nyttja den. /Mattias

2010-08-30 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback