5 Augusti 2010 - ett minne är skapat.

Idag var det 4 år sedan jag & Benny blev till ett, blev Vi.
Det har hänt mycket sedan dess och framför allt har detta år, redan, bjudit på en hel del massa minnen.
Vi har under detta år köpt hus & det känns bara mer än rätt. Vi har en superfin hund som bara blir finare för var dag som går. Men framför allt så har vi kärleken, kärleken till varandra, framtiden & livet.

- lyckligare än såhär kan man nog inte bli -

I eftermiddags bjöds det på trerätters hemmavid.
·Till förrätt serverades det skagentoast med räkor - mycket gott & en väldig aptitretare!
·Till huvudrätt bjöds det på kycklingfyllda tortillabröd med ost (samt med bla lök/svamp/majs/cream fraich m.m).
·Och till efterrätt serverades det en "polka cheesecake" (digestivebotten med en kräm av grädde/vit choklad/kesella/lime/polka) samt kaffe till det.
Hur gott som helst!

förrätten.Huvudrätt.
efterrätt.efterrätt.

-Våra nära och kära vet det redan vid denna tidpunkt, men för er andra..

Det var en till annledning till att vi firade lite extra idag,
för i slutet av denna underbara dag och all denna goda mat,
medan vi avnjöt kaffet så trädde vi ringarna på varandras finger - Vi har förlovat oss! ♥

Ringarna.

Det känns så rätt och visst är det ett stort beslut, ett stort steg man tar.
Och vi gör det tillsammans, vi tar steget & vi tar beslut -  och det känns helt otroligt galet rätt!

Jag älskar dig Benny! 
Always.
 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis till er båda! Ni är verkligen fina tillsammans :)

Postat av: Ulrika

Får ju göra mig till och kommentera: GRATTIS! :)

2010-08-06 @ 08:18:18
Postat av: petra

vad romantiskt och skoj ett jätte grattis från jag och erik vad roligt

2010-08-06 @ 12:52:54
Postat av: Syrran

Säger det igen: Stort GRATTIS till er båda! Är så glad för er skull!

Karm till båda!

2010-08-06 @ 19:28:08
Postat av: Inga

ÅÅÅ, GRATTIS.

Va glad ja blev då jag läste det. Vill också förlova mig. Men tror inte den tanken kommer sig in i Markus huvud. Grattis även till 4 år tillsammans. är tre år sedan jag och Markus träffade varandra och tiden har verkligen gått fort. Har redan bott 2 år i huset tillsammans och känns som igår.



GRATTIS GRATTIS



Inga,Markus & Jarni

Postat av: Bloggerskan själv.

Vi tackar så väldigt mycket för alla fina kommentarer ang. inlägget. :)

2010-08-07 @ 22:02:22
Postat av: Emma

Grattis :)

2010-08-09 @ 11:04:16
URL: http://emmapemmas.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis till förlovningen!!! :)

2010-08-09 @ 19:29:33
Postat av: Emma

Jodå det är bara bra :) själv då?



Men då har du tjänat en massa pengar i sommar istället ^^



Jag är till arvidsjaur lite då och då. Men nu börjar det vara ett tag sen.

kram

2010-08-10 @ 11:37:51
URL: http://emmapemmas.webblogg.se/
Postat av: Emma

Va roligt. Längtar tills dagen man kan få börja fixa i sitt egna hus. Men det är väl några år bort :P



Jag vet inte vad jag ska göra i höst. Jag håller tummarna för ett jobb men annars ska jag väl bara komma på vad jag vill bli ;P

2010-08-10 @ 20:19:23
Postat av: Mattias

Hej! jag har redan gratulerat i den riktiga världen men här kommer ett virtuellt grattis till förlovningen! kram / brorsan

2010-08-12 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback