Två plusgrader.

Som rubriken skvallrar så har vi 2 plus idag och det är riktigt skönt. Luktar sådär vårigt i luften, fuktigt.
Ikväll är vi bortbjudna på middag & Nemo ska få vara hemma ensammen. Dock inte alltför länge, men en-två timmar iaf.
Ska ju jobba hela helgen och fram till onsdagmorgon, så det betyder att han måste vara ensam en stund på måndag/tisdag/onsdagmorgon - så därför ska vi passa på att vänja han lite nu under helgen. Men det går nog bra för det har de då gjort hittills. Sist så lämnade jag på min gamla mp3 på ljudinspelning när jag for och handlade (för att höra om han skäller efter att vi gått) - precis som jag trodde så var det alldeles tyst, eller man hörde musiken som jag lämnat på samt att han gick i hallen och tillslut la sig. :) Vår lille grabb är så duktig!! -stolt matte!

Nåja, hade tänkt lägga in några kort från gårdagen, eller rättare sagt från igår eftermiddag/kväll! :)
Enjoy!

En liten skönhet.

lillan fick ett påskägg innehållande en barnsax samt lite godis.Kul med sax.
Lillan fick ett påskägg med en liten sax & lite godis, saxen blev en succé.
vad nu detta?-det var ju kladdkaka. Mums!Mamma Jannike.
-Men? Vad nu detta?? Bäst att smaka - men det var ju kladdkaka! :)
 Och här till höger är mamma Jannike.
kolla in mina gaddar.Morbror & isabell ritar & klipper.
Kolla in alla mina gaddar. Morbror & Isabell sitter och ritar & klipper.
Morbror ritar Bob & Nemo.Undra just vad hon klurar på här måntro? :)
Morbror ritar av Bob & Nemo, men vi tyckte inte att det fanns någon likhet,
kanske var det en gris han ritade? Tåls att tänka på..
oj vad det blåser..hjälp, mitt hår..Här leker vi Nu ska jag busa lite med Nemo.
"Jag är fångad av en stormvind"! :)
Och sen så busade jag ju med Nemo också.

Det var lite från gårdagen, bilder säger mer än tusen ord! :)
Tack för en trevlig eftermiddag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback