Torsdag.

Har inte hänt överdrivet mycket idag.
Nemo tog sovmorgon så det har vart ganska så lugnt.
När vi var ut på vår långpromenad så hittade Nemo värsta hästskithögen och matten var inte riktigt med, så hipsvips var det en liten (stor) valp mitt i skithögen. Så ni kan ju gissa vad jag nyss har gjort, Nemo åkte naturligtvis direkt i badet när vi kom hem!
Så nu luktar han gott & är fönad. :) Så jag undrar om vi ska ta och klippa tassarna ikväll, medan han likaså är duschad. För det behövs verkligen..

Benny jobbar i garaget idag, så fåse när han kommer hem. Han ska ordna middan' idag eftersom jag inte är nå vidare på att tillaga fisk, det blir alltså lax! Mmm.. gott, gott! :)

Nåja, vi åker till stan på lördag, jag har storshoppat på blocket.
Bild på det som har inhandlats kommer under helgen alltså. :)
Kanske det blir en lite premiärtur på hojen imorgonkväll eller på lördag (om det nu inte toksnöar/regnar imorgon)!
Nice, nice!


Nej, nu ska jag ta mig ett saftglas sen får vi se vad jag stur upp förnå!


Raggar lite röster nu, så rösta
här är ni gulliga!
(sök på rievssat, så hittar ni mina andra två också)!

Ha det bra allesammans!

- vad gjorde vi med all vår tid innan vi hade dig, Nemo? ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Som det ser ut just nu så kommer vi att befinna oss hemma. Självklart blir det då att basta. men får se in på nästa vecka mer om exakt beslut. men jag hör av mig om det är så vi ska vara hemma.



MVH

2010-04-15 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback