Sol & takdropp!

Har just kommit in efter att ha vart ute med Nemo,
blev en långpromenad och det är så härligt ute - solen rent värmer, rättså mycket till och med! :)
Benny for ju till stan igårkväll med sin bror & hans polare, så då fick Nemo vara i Udal eftersom jag började jobba kl 21.00.
Det hade iaf gått bra - lite trångt i sängen blev det kanske för ove & karola med en mellanpudel & en storpudelpudel vid läggdags! :)
Benny kom iaf hem vid 03.30 och då fick Nemo följa med hem och imorse var det en liten Nemo som var rättså trött (inte van att stiga upp vid kl 04), han sov ända fram till kl 10 så Benny fick rent locka upp honom ur sängen för att han skulle få gå ut & få sin frukost! :)
Nu har husse farit till stan igen, dock med ett lass eftersom han ska ev vara ledig en sväng på fredag för att hämta hem hojen.
Nemo ligger utmed mina fötter nu och sover - han är så himla söt!

Blir skinka & potatis till middag och sen blir det iväg på jobb kl 21, sista natten för denna helg! :)

Hade inte så mycket mer att komma med just nu, men jag bjuder på några bilder sen i fredags.
Enjoy!

födelsedagstårta nr 1närbild.
love.tårta nr 2.
nr 2.kort från brorsan & syrran.
Nemo spexar.Tulpaner.Alla fina presenter!
-Ett år äldre, igen.Blå Pilgrimsörhänge - som jag fick.

Ha en underbar eftermiddag!

- Underbara, vackara - livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback