Snart iväg igen då.

Dagen har vart bra, fikat tårta ännu en gång fast idag så hade vi sällskap av Jannike, Tobbe & Isabell.
Tack för de fina tulpanerna! :)
Lilltjejen har verkligen blitt stor, pratar på för fulla muggar!

Sen så har jag griljerat min allra första skinka på egen hand och det gick bara finfint! Gott blev det också. :)
Har även hunnit med en liten ragg & jag längtar som bara den till vi får hem MC'n! Gusisändå, jag längtar..
Är ju sånt bra väder just för tillfället, sol och riktigt "varmt" ute, de får ju en att börja längta ännu lite till liksom.
Sen har vi ju annat att längta till också såklart. Denna sommar kommer bli kanonbra, det känns så. ;)

Gissa konstnären? :p


Nåja, jag jobbar inatt också - hoppas det blir lika lugnt som natten till idag! :)
Nej, nu ska vi käka nalta.

Ha en bra dag!

- Musik får en att sväva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback