Senaste nytt - Norsjö!

Har hunnit med en sväng på Knut'n och fyndade - ja det gjorde vi allt!
En mysig myslampa! :)

lampan i trä.
Eftersom att det är en trälampa så ger den inte nå vidare ljus,
men den ger av sig ett mysigt sken i rött..

Sen så får ni en bild på kakorna jag gjorde igår, de blev faktiskt ganska begärliga! :)

vart inne i ugnen - nu håller de på att kallna..Och nu ha de blitt pänslade med choklad.
chokladhjärtan.
"vaniljhjärtan med choklad".

Ni kan få en bild på de jag inhandlade i stan förra helgen,
jeansleggings!

jeansleggings.
Me like!

Här kommer en bild på det jag fyndade sist jag var hem till Arvidsjaur. 

B&E
Hyllan i hallen, lite nytt på den! :)

En bild på Nemo (taget igår).

Nemo, 6 månader gammal! :)  ligger och vilar lite.6 månader!:)
6 månader!


Och sist men inte minst så bevittnade vi här under eftermiddan' hur en av kommunens bilar antagligen hade fått kortslutning någerst (i någon motorvärmare eller så) och började ryka av bara den. Vi väntade dock att den skulle fatta eld men det skedde aldrig, vilket var tur!
Filmade det hela men de går inte att lägga in de i bloggen!

Nu blir det däremot middag snart, kyckling, ris & sås! Mmm..

Nåja det var lite aktuella bilder det! Kommer säkert mer, vid senare tillfälle!

Ha en fortsatt bra eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Cool lampa! =)

Å de där kakorna såg väldigt goda ut! Måste kanska ställa mig å baka öite =) Mjölkfritt då, men det funkar ju att göra de där kakorna då, utan choklad.



Siri har just badat, ska byta till pyjamas nu, men somna gör hon nog inte förrän om si så där 2 timmar eller nått.



Nu ikväll så var det nog ett skratt vi fick höra! Det första! Spännande när det händer saker och det gör det nästan hela tiden nu känns det som!



Och ja, nästa påska kanske vi kan fira hos er! =) Vi hörs, kram!

2010-04-07 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback