Så var marknan' över för denna gång.

Marina & jag.Det var en riktigt lyckad helg som vi lämnat bakom oss, var ju -marknadshelg i Norsjö.
Belv en lyckad lördag, vi var ett gäng som startade upp hos oss med go'mat från Buns och sen drog vi vidare för att basta! Efter det så blev det hotellet och det var riktigt trevligt, träffade en och annan som jag faktiskt kände! :)
Nemo var ju ensam hemma från ca kl 18 och till att vi kom hem, fast med två "tittar" där emellan - och han klarade det superbra! Han hade gått isäng vid andra "titten" när Benny var hem och kikade till honom. Vilken duktig liten tuffing vi har. :)


Och snart är det packning som gäller och börja fixa med lite adressändring på saker & ting! Shittans, inte länge kvar nu till att vi blir husägare. Jag längtar.


Mitt hjärta.
hojen.Igår så drog vi en sväng med hojen, blev till Renström fram och åter med lite stopp för att ta nå kort och så.
Det var riktigt skönt ute igår, inte lika kallt som i lördags. Men det är ännu lite väl kallt för att åka nån längre sväng med hojen känner jag - och det är främst händerna som blir rätt kyliga!
Men, ack så underbart det är att fara ut på vägen igen - har längtat hela vintern! :)

:)

Allt från mig, för denna gång.
Nu ska jag ner till tvättstugan och starta två nya maskiner.

Ha en riktigt bra måndag!

- Du är så mycket mer, än bara du.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Men gu va roligt! Har ni köpt er hus!? Skitskoj att läsa på din blogg. Det var ju flera år sedan nu vi sågs!

Jag hoppas du har det bara fint, du verkar då ha det fint iallafall. Ta hand om dig vännen! <3

Julia

Postat av: Syrran

Härligt det såg ut med en hojtur! Å vad skönat att det gick bra med Nemo under kvällen.

Idag ska jag fira det vackra vädret med en glass =) Fuskade i mig lite mjölk redan igår faktiskt, lite fetaost till middagen =) Men jag kommer nog att fortsätta med mina fukostsmoothies, supergott! Men då kanske mjölk i istället för havredryck då =)

Ska på BVC å väga om drygt 1h, Siri ligger å gymmar, eller käkar på gymmet i denna stund =) Å jag ska passa på att ta lite kaffe =)

Vi hörs, kram!

2010-04-27 @ 08:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback