Onsdag 21 april 2010

Så var det onsdag,
Benny kom hem igår eftermiddag och det var väldigt skönt!
Vi hann äta middag tillsammans och sen fika gott till "halv åtta hos mig". :)
Blev även en tur med hojen, min första tur detta år! Åh så härligt det var.
Denna hoj är mer åt det sportigare hållet, så jag måste i princip ligga på Benny när jag åker - är som en annan känsla att åka denna än den förra. Men det var lite kallt igår, vi kunde inte vara ute länge. Men snart så, då kan vi fara ut på lite längre svängar - me like!

Idag då, ja, jag och Nemo har vart ute på en långpromenad och sen har jag hunnit med en kaffekopp och lite surfande.
Ikväll ska vi till Fromheden eftersom Isabell-lilltjejen fyllder hela 2 år! :)
Grattis lilla vän!
Sen så fyller även hennes morfar (min svärfar) också år idag, hela 51! :)
Grattis, grattis!
Så det är ju lite att fira som ni märker.

Nåja, nu ska jag nog ut med Nemo en sväng - han verkar lite otålig! :)
Sen blir det att kika på filmen som kom igår (hundfilmen m. Barbro Börjesson),
hoppas hon har många bra tips!


Ha en fortsatt bra onsdag!

- ett glatt hjärta gör ett milt ansikte.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skojigt med första hojturen =) Hoppas att det blir fler snart för er =)



Vi har varit ute och gått en sväng, tokfint väder, sol å 10 grader! Ska faktiskt grilla ikväll, premiärgrillningen för detta år =) Hoppas att ni får kul ni åxå ikväll, med bastu, mat å utekväll =)



Siri snackar på en massa, vill stå hela tiden och är hur go som helst =)



Ha nu en fortsatt bra helg, vi hörs. Kram!

2010-04-24 @ 14:05:12
Postat av: Mattias

Jag kollar igenom dina inlägg och tar igen det jag har missat den senaste månaden. Och just när jag läste det här inlägget lyssnade jag på en låt som heter "Isabelle" med den fenomenale Charles Aznavour: http://www.youtube.com/watch?v=lWhbsCdsru4&feature=related

2010-05-19 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback