Nu släpper vi bomben!

Som jag skrev i ett inlägg den 6 april,
så har vi ju en sak att avslöja!
Som Jeanette listade ut, av inlägget med tapeten - så har vi köpt hus!

Eller köpet är på G, pappersgörat är kvar sen är det klart!
Vi flyttar in under mitten/slutet av juni månad och jag ser så grymt framemot det!!
Så skönt det ska bli med en villa, utrymme, egen tomt .. ja, allt! :)
Jag har redan kikat på massa saker & grejor som vi ska poa på med,
insperationen flödar!
Idag har jag kollat om ett nytt badkar, men det är får bli en senare fråga.
Vi ska börja med att flytta in & sen får vi se vad vi ska göra! :)

orkidé
Ha en bra kväll!

- lycka!


Kommentarer
Postat av: Inga

Hej!



Va kul för er med hus.Nu får Nemo en egen tomt att strosa runt på.Slippa alla dessa stentrappor. Nu kan ni spela tv,radion eller bara musik hur högt ni vill. måste få komma och titta in efter ni har flyttat in!!



Ha det bra och låt inspirationen flöda.

Postat av: Syrran

Är verkligen roligt att ni äntligen ska få flytta in =) Å nu kommer vi ju att få bra om plats när vi hälsar på, nu när vi är tre =) Sist vi sov hos er så vra vi ju bara två =)

Idag skiner solen också, så det blir nog att ta promenader, skulle vara skönt att sitta ute ett tag också, få se om jag å Siri hittar nått bra ställe =)

Ha en bra dag! Å grattis föresten till husköpet! Kram!

2010-04-14 @ 08:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback