Nemo är så duktig.

Ja, verkligen! Han börjar bli stor nu, vår lillgrabb.
Benny for till Köping igår morse vid fyrasnåret, så jag och Nemo fick spendera dagen ensamma.
Jannike kom dock förbi en sväng, alltid trevligt med lite sällskap. :)
Sen var det då dags för mig att fara på jobbet, började kl 16 och slutade kl 21, så Nemo skulle alltså få vara ensam hemma. Karola var dock och tittade till honom vid "halvlek", tack, tack för det!
När jag väl kom hem efter nio så möttes jag av en väldigt glad hund, dock lite nyvaken var han allt. Tror att han hade tagit sig både en och annan tupplur medan jag var borta. :)
Lite stolt blir man ju, när man har en sån duktig liten (stor) valp här hemma. ♥
Nemo ska få vara ensammen idag också, mellan kl 13-16. Men det går nog bra, är ju bara 3 timmar!
Just nu ligger han och sover en vända, efter frukosten & morgonpromenaden. Han ska nog få sin lunch vid 12 sen blir det att fara ut och gå en sväng så han klarar sig, tills jag kommer hem igen.

hjärtat smälter.

Nåja, hade inte så mycket mer att förtälja för tillfället.
Jag får önska alla mina läsare en bra dag i solen, på återhörande!

- mitt hjärta ler när jag tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback