Freeeeedag! ♥

Det är växlande sol, blåser gör det också.
 Men det är ändå rättså härligt ute.
Jag och Nemo har nyss kommit hem efter en långpromenad 
och jag har hunnit dammsuga hela lghen också
 - inte trevligt att vara hundägare just denna årstid,
 men vi (jag & Benny) drar då in lika mycket grus som Nemo!
Det blir sisådär två vänder med dammsugaren om dagen
för att det inte ska se ut som en sandstrand här hemma.

Nåja, min älskade sambo är påväg hem just nu med vår nya MC!! :)
Jag toklängtar tills han kommer hem så jag får ut och skåda den,
kanske får mig en premiärtur ikväll - om jag har tur! :)

Helgen blir lugn, stan imorgon och sen ska vi väl hinna klippa Nemo också,
rensa hans öron och lite annat som måste underhållas.
Nästa helg är det ju marknan', inte att förglömma! =)
 Jag är taggad!

Nu ska jag ta mig ett saftglas sen sätta mig och bläddra igenom några gamla tidningar!

Ha en fantastiskt bra fredag allesammans!

-I'll be here for you, forever!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Trevligt med lite vårkänningar, vilket hojen är för er kan jag tänka =) Var på BVC imorse, ska börja ge skruttan lite gröt och försöka få henne att ta flaskan, så hon får i sig lite mer. Är lite seg på att gå upp i vikt, men skjuter på längden gör hon allt =) Lill-skruttan våran! =)



Saftglas, har du slutat med kaffe? =) Själv så ska jag ta mig ett vattenglas nu innan jag å Siri går ut en sväng igen. Just nu så har hon somnat under babygymmet, har blivit lite dåligt med sova nu när vi hade BVC så tidigt (10.00) =) Sen så ska jag ju klippa mig idag, kul! Har längtat!



Jaja, hoppas helgen blir bra! Vi hörs, kram!

2010-04-16 @ 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback