Så tomt, så tomt.

Ny vecka. Den ser inte riktigt likadan ut.. Benny jobbar borta och kommer inte hem förrän på torsdag.
Den är verkligen inte kul att vara ensammen såhär, när man är van att träffas iaf nån timme om dagen. Men det var lite att göra något åt. Har iaf tur att grisarna är hemma med mig. :)
Hade tänkt passa på att fara ut och ta lite höstkort i veckan, men idag blir det då inte - regn & mulet. Fast, det är uppehåll nu och jag skymtar lite blått på himlen, så kanske senare.
Hade tänkt kika förbi hos Jannike en sväng sen tro jag, bara hon är hemma så. På tal om hemma, var förbi hos Marina igår eftermiddag, kikade in köksgolvet hon hade lagt (finhetersfinheter) och drack en väl smakande kopp kaffe. :)

Har lite att roa mig med senare också.. som att diska undan, rengöra hos de små liven, vika tvätt.
Nåja, de far ju ingenstans (tyvärr) så det kan jag pyssla med ikväll, ska passa på att njuta av de små blå fälten på himlen & att regnet inte faller på oss. Så, nu beger jag mig ut!

Ha en bra måndag! / Emma - shittans vad jag saknar dig, redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback