Regn och rusk.

När jag slog upp ögonen i morse möttes jag av ett smatter mot fönstret.
Höstvädret kan ju som känt är, vända rätt snabbt och det fick vi erfara nu iaf.
Nåja, gör mig inte så mycket - jobbar idag, dock bara någon timme (mellan 11 - 14.50 för att vara exakt).
Sen så ska jag hem, börja med middagen - som idag blir falukorv i ugn med äpple & lök. Mums!
Sen blir det nog en lugn tvkväll har jag på känn. :)

Sitter och fikar frukost nu förresten, macka & chokladte!
Jag sa till Benny igårkväll, att om han vill göra mig riktigt, riktigt superglad någongång, bara sådär, så skulle han köpa en stor burk med chokladte (så det inte tar slut så fort)! :)
Fast, det lär väl bli efter att jag gett honom en biljett till In flames, någongång, för att göra honom riktigt, riktigt superglad!


-När är det dax att stöka iordning på balkongen och göra vinter?

Skickar förresten lite krya-på-er kramar till Jannike & lillan. 
 
Nu ska jag iaf stöka lite sen sätta mig och kika lite på tv. 
Ha en bra dag allesammans! / Emma - det närmar sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback