Lördagförmiddag.

Så var det lördag då.
Har inte hänt så mycket tidigare i veckan, har jobbat onsdagdag-och natt & torsdagnatt, det var verkligen skönt att vara tillbaks på jobbet. Det var dock tråkigt att det var Annas sista natt i torsdags.. eller det blir väl till veckan men jag jobbar inte först nästa helg! Men hoppas iaf att hon kommer tillbaks till natten senare.
Sen så var jag & Benny på bio igårkväll - "Flickan som lekte med elden" och den var såklart bra! Dessa filmer känns verkligen välgjorda, ser framemot uppföljaren!
Sen så har vi inte hunnit med så mycket mer i veckan som sagt, Benny har jobbat en hel del långa dagar.
Ikväll blir det iaf Lse för vår del. Men först ska vi äta middag med Jannike & Tobbe. Sen så ska det verkligen bli trevligt att träffa lite folk som man inte träffat på länge! :)
rot
Nåja. funderar på att börja skriva ut lite kort från semestern, måste bara sitta och rensa ut vilka jag ska skriva ut till albumet först (för jag hade ingen lust att skriva ut alla - dvs över 400 bilder) och det kan ju ta sin lilla tid.

På tal om kort, jag var tvungen ta en bild på ett blomskott som jag har försökt driva upp under veckors tid, jag hade nästan gett upp hoppet om att detta skott skulle få nå rötter alls men iaf, jag bytte vattnet och under förra veckan och vad fick jag se idag när jag vattnade blommorna? Jo, det kommer rötter!! Så, mamma, snart får du en blomma av mig! :)

Måste också bara visa en bild på Cayenn här om kvällen.. Vi låg i soffan och slötittade på tv, jag & Benny och grisarna. Benny började stryka Cayenn på magen och vad hände? Jo, han verkade tokgilla det, han rörde inte en fena, bara låg i soffan och njöt- på rygg! Det såg så charmigt ut, ni skulle ha vart där! :)

Chillar i soffan, It's nice!
cayenn chillar chill i soffan

Bjuder på två bilder på båda små liven & deras nya mysfilt som dom har när vi myser i soffan,
fleece är riktigt varmt och skönt! :)
bosse cayenn

lampan


Passade på att ta en bild på en lampa vi fått av mamma, passade perfekt i köket! Kolla va läckert sken de blev!

 

 

 

 

 

 
Nu hade jag inte så mycker mer att berätta, ska börja kika igenom korten och se vilka som blir till utskrift. Men först kanske jag måste brygga mig en kaffekopp - kanske Marina dyker upp snart, hon skulle svänga om med nå filmer. Då ska hon få en liten påse från Grekland också, som jag inte hunnit med! :)

Ha det fint & simma lugnt! / Emma - hösten är fin med hela sin färgpalett.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni å grisarnar ser ju ut att ha det mysigt så här när hösten börjar krypa sig på =) Skoj att gå på bio, vi ska åxå se den, men väntar nog ett tag tills den värsta stormen har lagt sig, så det inte är så fullt i salongen =) Idagar blir det bara att ta det lugnt, lite trist väder ute, men ska storstäda bilen i alla fall. Hoppas ni hade skoj igår, vi hörs! Kram!

2009-09-27 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback