Lördag - dag & kväll.

Sitter just nu hos Jannike & Tobbe, eftersom jag & Benny är barnvakt ikväll medans dom är i stan med Marina & Peder och bowlar.
Lillan sover så sött. :)
Vi har vart ute en stund medans de var uppehåll och sen tog vi en promenad till Uffes. :)
Kan meddela att en massa bus kombinerat med att vara ute i friska luften gör susen, iaf ikväll! Vi bytte om till pyamas och sen fick hon flaskan i soffan med oss, sen var det god natt (en donna som var trött..somnade efter 10 min)!
Och sen så har jag & Benny plöjt igenom en film och nu är vi inne på den andra - Int' ä ja bitter! :) 

Tidigare idag var vi till stan och shoppade lite strö till marsvinen. Blev även ett par leggings på Gina till mig samt en tröja & ett skärp till Benny. Köpte även lite leksaker, så nu har vi mer roliga saker till Isabell när hon är och hälsar på, blev kastruller & kökssaker, sånt tycker ju små barn är roligt!

Nåja, nu ska jag gå och vara lite sällskaplig med Benny i soffan.
Ha en fortsatt bra lördagkväll! / Emma - mys.

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevlig dag å kväll verkar ni ju haft =) Vi somnade i soffan efter fotbollsmatchen, efter att ha gått på marknan å grattat Tomas som fyllt år =) Det tar på krafterna att göra saker =) Ha en fortsatt bra helg. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback