Kaffe och blodgrape.

Så var jag uppe, pigg & utvilad. Vaknade 06.40 men låg till kl 08.10 innan jag steg upp.
Har suttit och myst med Bosse & Cayenn under morgonen, ätit frukost, duschat, pratat med mamma och nu sitter jag med nybryggt kaffe & en blodgrape!
Det regnade som attans igårkväll.. men idag är det prima fint väder.
Jag & Benny var förbi Marina & Peder och drack kvällskaffe igårkväll, sen så bar de iväg hem & de blev sängen för oss båda! Jag går oftast och lägger mig samtidigt som Benny, när han har förmiddag, för då kommer man upp i någorlunda tid dagen efter. :)

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder som jag lovat i något tidigare inlägg.
Så här kommer lite blandat (tagna mellan 25-31 aug).

hallonvirke
Jag följde Benny en sväng med timmerbilen och i väntan på att de skulle byta skift så hann jag plocka lite hallon. Gusisändå så gott det är! Iaf, det blev 2 pitesvängar den dagen.

DeppisMamma. Erika. Sara
Helgen som var, var jag ju i Arvidsjaur. Alla var hemma på besök så det var trevligt!
Vi hann vara en sväng till Deppis, och sortera bland babykläder.
 

 Nya höstgardinergardin
De nyinskaffade höstgardinerna. Har dock bara hunnit med ett rum,
resten ska jag försöka hinna med till helgen. Men såhär blev det iaf i tvrummet.



Bosse & Cayenns nya lya. Särskilt Cayenn gillar det nya huset,
man kan ligga & äta hö - samtidigt! :)

Nu ska jag ta och plocka undan disken, sen invänta på att klockan ska bli 13.00. Jobbar sendan till kl 21.10 ikväll, så är det något, ring före ett eller efter nio.
Ha en bra dag allesammans! / Emma - tycker om min tok (som har såna upptåg om nätterna) till sambo. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Marsvinen är ju så söta ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback