Fredagsmys.

Vaknade kl 07 imorse men låg och drog mig till 08.20.
Sen så har jag poat på lite här hemma, diskat, gett grisarna food, varit en sväng in på Petra's och handlat och nu sitter jag här och kikar igenom lite bloggar.
Det är ju ett sånt fantastiskt tråkigt väder idag - regn & mer regn!

Ikväll blir det iaf fredagsmys med morötter & dipp, chips och dipp för B's del! :)
Sen blir det nog en film till det, men vilken har vi inte bestämt ännu. Jag röstade på Shakespeare in love men Benny var inte så inne på den.. så vi får se vad det blir för en! :)

shakespeare in love



Nåja, nu ska jag göra nå vettigt!
Så, tills vi hörs av igen - ha en bra fredag! / Emma - Kärlek är doften & synen av Benny!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback