Borta.

Måste först börja med att nämna en sak om igår, som jag glömde berätta.
Vi var in på H&M och kikade på herravdelningen, och när vi stod vid smyckesavd. så var det en känd röst inte långt ifrån oss.. kan ni gissa vem som var & shoppade? Jo, självaste Brolle! Nåja, vi hittade dock inget, utom en kändis bland kläderna..

Idag har vi mest varit borta hela dagen. Vi fot till Bennys farfar vid tolvsnåret och grattade honom på födelsedagen, men en blomma! Sen kom B's bonuskusin också, det blev massa fika & tårta!
Efter de for vi till Udal, Benny blev klippt och sen käkade vi middag där - så ruskigt gott! :)
Och vi har just landat hemma. Ska lägga över lite bilder från kameran till datorn nu och se hur dom blev. Har inte bestämt mig ännu om jag ska ta med systemkameran till Rhodos eller om de blir för bökigt. Vi får väl la se.
Vi har klippt Cayenns "svans" idag, det blev ändå en liten tofs. Så nu ser han ut som en kille. :)

cayenns tofs¨
Lilltofsen. 



Så, tills vidare - simma lugnt! / Emma - skönt att snart vara i värmen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag klarade mig bra med lilla kameran när vi var borta, men då hade ju Stefan med systemkameran, men det var inte alltid vi hade med den när vi for ut, är ju som sagt lite bökigt =) Man får fina bilder med den lilla åxå och dessutom är den mycket lättre att ta med sig överallt! Ha en rba kväll! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback