Besök x2.

I måndags for jag till arvidsjaur, hade tandläkartid. Passade då på att hjälpa mamma med datauppgiften, hoppas det blev rätt!
Sen hann vi gå på Dollar också, såklart. :)
Efter allt de & den goa' middagen (palt m. kött) så for vi till Norsjö - mamma följde med och sov över till idag!
Vi fikade och sen gjorde vi 7 dagars sallad - hela 4 liter, så nu har vi sallad iaf. :) 
Sen idag, så for vi på Knut'n (såklart) & resten av våra affärer. Mamma fyndade ett blombord samt en tallrik & lite annat.
Sen så fick jag mig en pastakrydda när vi var in på järnaffärn, av märket "touch of pasta"/hackman. En supergod blandning av vitlök, tomat, peppar, chili, salt & medelhavsörter. Den är grovkornig och passar utmärkt till pasta som sagt, gjorde pasta & kyckling till middag för att få provsmaka kryddblandningen och den var något att rekomendera!!
Nåja, sen har jag fått lite annat smått & gott också, så tack mamma! Och det var trevligt med en snabb-påhälsning! =)

-uppdaterar mer sen, nu blir det kaffe!-

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm palt å kött mmm...gott! Trevligt att få en övernattningsgäst, som dessutom gör sallad =) å sällskap är ju aldrig fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback