Vecka 42, redan.

Ja, gusisändå, redan v.42.  Snart är det jul!

Den gångna veckan/helgen ha vart bra, som förr i tiden när man bodde hemma. :) Fika nu & då, uppe sent & poat på. :) Och vi ska ju snart dit igen, på fredag - sen blir det Arjeplog på lördag.

Idag steg jag upp kl 04.30 för att skjutsa min älskade sambo till jobbat sen la jag mig såklart igen när jag kom hem. Har hunnit fara och lämna in bilen - ska hämnta den vid 16 tiden igen, då blir det en sväng på Varuhuset och Knut'n skulle jag tro.
Kanske hinner in på biblioteket senare ikväll, tror dom har öppet till framemot åttasnåret. Men vi får se.

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe och kika igenom posten.

Ha de bra. / Emma - förkyld av dun.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är ingen höjdare att sova på en allergikälla =) men skönt var det kanske =) Ska strax till jobbet, är i Iggesund nu på morgonen, så då börjar jag lite senare än vanligt, skönt! Ha en bra dag å krya på dig! Kram!

2009-10-13 @ 07:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback