Tisdagsgöra.

Gårdagens eftermiddag/kväll spenderades med Marina, Jannike & Isabell - det var kvällsöppet på samhället så vi passade på att traska runt och kika. Var dock ingen värme ute, det är bara att erkänna för sig själv att vintern har kommit och vantar & mössa är ett måste.
Sen blev det sisådär 4 tekoppar efter att ha vart ute hela kvällen - för att tina upp. :)

Idag har jag inte gjort så jättemycket, passade på att baka lite kakor och mitt uppe i det kom Jannike & Bob förbi en sväng. Trevligt!
Nu har jag just diskat undan efter middagen, blev ris & tandoori. Hett & gott!
Ska brygga mig en kaffekopp nu, sen sätta mig och sortera in lite utlandskort i albumet (som inte har blivit av ännu).

Ha en bra kväll! / Emma - det gäller att ta vara på de små stunderna - att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback