Sällskap.

Så var helgen avklarad, gick av imorse kl 07 - shittans vad kallt det var påväg hem! Första snön kom förresten i helgen och det ligger fortfarande kvar på marken. Har vintern kommit för att stanna, redan?
Nåja, jag och Benny  har iaf setts lite i helgen ändå, fastän jag jobbat. I lördags for vi till stan efter att jag sovit 2 timmar, var bara en sväng på Solbacken & sen in på Clasolssons. Sen så var vi förbi i Hemmingen igår och kikade på pudlar (a-ö), kungs, mellan, toy! Jag blev sååå kär i kungspudeln - hon var riktigt fin!
Och imorse for Benny iväg på jobbarvecka, han kommer hem på torsdag. Och jag far till Arvidsjaur imorgon och stannar ev till söndag. Så, denna vecka ses vi inte alls nå - men så blir det ibland.

Har iaf inte varit riktigt ensam idag, eller jag har inte alls varit ensam nå typ! Sov till kl 14.00 sen så kom Jannike och hämtade mig vid kl 15 (skulle ha skjuts till Udal för att hämta Saaben) och då kom hon med den brighta idén att äta middag tillsammans, vi som lix är ensamma hemma nu när våra karlar är borta och jobbar - sagt och gjort - blev middag hemma hos oss, våfflormed grädde & sylt - mums! Bättre än "varmakoppen" som jag hade tänkt vara lat och äta, haha!
Lillan har för övrigt 5 tänder på G nu - stora tjejen! Hon var så på sånt väldans bushumör, lekte med plasthundarna och mitt läppglans gillades! :)
Nåja, dom for hem just före kl 18 så då diskade jag undan och satt mig framför tv sen. Satt inte länge förrän Fredde ringde och var påväg in mot Norsjö - så han kom om på en kopp kaffe, lite "husesyn" och surr, så det var roligt att han kikade förbi.
Alltid trevligt med främmen' säg! :)
Nu så ska jag dricka upp sista kaffeskvätten och se slutet på Halv åtta hos mig!

Ha en bra kväll! / Emma - hoppas på att de int' är halt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback