Så härligt!

Idag bjuds det på underbart väder - sol & lagomt kallt.
Jannike kom förbi en sväng, blev kaffe & sen en rask promenad till Varuhustet..
Gick förbi elaffärn' och kikade in en lampa som jag har fallit för.. den är rätt läcker! Nåja, blev en sväng på konsum också för att inhandla Ballerinas nya kakor - med smak av pepparkakor. Ska provas ikväll. :)
Annars är det rätt lugnt idag faktiskt, solen skiner och jag har hunnit göra bort 2 julklappar - inte illa, nu är det bara några kvar.
Nåja, nu ska jag koka mig en kaffekopp tror jag - och sätta mig och läsa litegranna innan Benny kommer hem.


ballerina
Ballerina - pepparkaka.
(kommer med utlåtande efter ikväll)

bosse & cayenn ..i skokartongen.
Igårkväll myste grisarna i skokartongen. :)


Ha en fortsatt bra onsdag! / Emma - pirrigt, det är inte så värst länge kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback